Hi there,
A post showing a belated GlossyBox. I just got it few days ago, they had some problems with my card and they couldn't take any money. So I had to go through a little bit of hassle to get it. Anyway it's here. I'm very happy with it. I had a chance to try few things. And I love them! It's my favourite box so far to be honest. So here is what I got!
PS. Sorry for the pic quality, my camera didn't want to cooperate..

Hej wszystkim,
Dzis dodaje post ze spoznionym GlossyBox'em. Dostalam go doslownie pare dni temu, byly jakies problemy z pobraniem pieniedzy, ale juz jest. Bardzo mi sie podoba, dostalam fajne rzeczy, przez te pare dni mialam szanse wyprobowac niektore z nich i bardzo mi sie podobaja! To pudelko to chyba moje ulubione ze wszystkich. Wiec tutaj pokaze co mi sie trafilo!
PS. Przepraszam za jakosc fotek ale aparat nie chcial ze mna wspolpracowac..



 
Essie
Sleek Sticks
£9.99

I got 09. Stickers and Stones.
I love it! It was the first thing I noticed and I literally screamed. I need to grow my nails longer, cause I've been biting them lately. I know... I'm sorry. I can't wait to try them out!


Dostalam 09. Stickers and Stones.
Zakochalam sie! Byla to pierwsza rzecz jaka zobaczylam. Musze poczekac az bede miala dluzsze paznokcie, obgryzalam je ostatnio strasznie. Wiem.. Nie moge sie doczekac az ich wyprobuje!


 Anatomicals
Spray misty for me facial spritz
£6.00

This thing is kinda awesome. It smells kinda granny'ish though. It's great for heat. It's supposed to calm and refresh your face. I use it for a few days now and I noticed that my face is lighter, more paler. It does cool down your skin. I like it. Would I repurchase? Yup!

Jest dosyc fajne. Ale pachnie tak babcinie. Mgielka jest swietna na goraca pogode. Zadanie tego sprayu to ochlodzenie i odswierzenie twarzy. Uzywam tego od paru dni i zauwarzylam ze mam jasniejsza skore, bardziej blada. Podoba mi sie. Czy kupilabym jeszcze raz? Oczywiscie!


 Alterna Haircare
Bamboo Style Boho Waves Tousled Texture Mist.
£23.00 Full Size

It's AMAZING! It gives the cutest curls ever, and if your hair is naturally curly like mine it only defines them! It is really expensive so I don't know what I'm going to do when I run out of it. I would recommend it to anyone. Looooooove it!

Jest SWIETNA! Mgielka do wlosow ktorej zadanie to uformowac loki takie jakbys dopiero co wyszla z oceanu. I naprawde, po aplikacji wlosy maja piekne fale, a jesli ma sie juz naturalnie lokowane wlosy tak jak ja to mgielka tylko je podkresla. Jest dosyc droga wiec nie wiem co zrobie jak mi sie skonczy. Polecam wszystkim! 

 Coola Organic Suncare collection.
Coola Mineral Face SPF 20 Rose Essence Tint
£29.99 Full Size

I haven't tried this, but I think the tint in it is too dark for me. It looks orange. But I will give it a try. I really hope it works.

Nie probowalam jeszcze, jednak zdaje mi sie ze jest troche za ciemny, i wyglada pomaranczowo. Ale napewno dam temu szanse i mam nadzieje ze bedzie dobrze.


 Sleek
Pout Paint
£4.99

I love them! Little really goes a long way with those. I got the best colours I think. Because who doesn't like pink or orange lips. Super super pigmented. I just really like them.

Kocham je! Na szczescie trafily mi sie fajne kolory. Naprawde mi sie podobaja.