Trip to Tralee

Wednesday, January 09, 2013

Eng: Hi everyone! As you probably know from the Facebook page, I went to Tralee for a week. (300 Km from home, scary right? :P)  I went there with my sister, because she had to go there and get her exams done. (she's in college).
Trip always = SHOPPING! Right? But shopping also is me not being able to zip my bag and I end up sitting on top of it, OR in the worst case jump on it like a WWE wrestler. So here are a few pics of the things I got. I hope you like it :) + There is some random photos I took while we were in town.

Pol: Hej! Jak pewnie wiecie ze strony Facebookowej bylam na tydzien w Tralee.(300 km od domu :P) Pojechalam z siostra bo musiala dokonczyc jakies egzaminy (chodzi na studia).
Takie wycieczki zawsze koncza sie zakupami, i tym ze potem nie moge zamknac walizki, i musze na nia siadac zeby ja zapiac. W najgorszym przypadku skacze na nia jak jakis wrestler z WWE.
Wiec tu daje pare zdjec rzeczy ktore kupilam. Mam nadzieje ze wam sie spodobaja :) + Jest pare zdjec ktore robilam jak bylysmy na miescie.




 
Opia 

 
Opia
My version of Michael Kors watch :P
Moja wersja zegarka od Michael'a Kors'a

 
If any of you live near Limerick you should totally go! I wish I could but I dont live there :( For now ;) :P

Jesli ktoras z was mieszka gdziessz obok Limerick to musicie tam byc! Czemu nie? Ja sama bym poszla ale tam nie mieszkam :( Narazie :P


 
So random, but I love those! My eyes are SUPER sensitive but those are not irritating them :P

Takie proste, ale je kocham. Moje oczy sa strasznie wrazliwe, a te sciereczki nie podrazniaja moich oczu :) 


  
I had yellow one of those once, so I decided to try the orange one this time :P

Mialam juz taki zolty, ale postanowilam sprobowac pomaranczowy :) 

Belts - Atmosphere


  
My hairdresser gave this to me, she said if I dont protect my hair before straightening them I wont have half of them in like a year. Pff, I dont want to risk. CHI R Moisture Therapy :D Is good :) For now.

Fryzjerka dala mi to, powiedziala ze jak nie dam jakiegos sprayu na wlosy, przed prostowaniem, to za rok nie bede miala polowy wlosow. Nie zamierzam ryzykowac :P CHI R Moisture Therapy :D Narazie dobre, zobaczymy pozniej.

  
My friends get strong reactions to this, I dont know why, Im good with it, for now.

Moje znajome po tym dostaja jakiegos uczulenia, mi jeszcze to nic nie zrobilo. Mozna probowac :P 



   

Yes, I did buy ..bras... Pff... 

Tak, kupilam.. staniki... Pff. :P


 
Cute cardigan, Dunnes Stores :P 

  
Looks nasty, but tastes terribly GOOD!

Wyglada strasznie ale makuje strasznie DOBRZE :P 









  

My ROMWE leggings arrived! :D I came back home and the package was on my bed :)

Moje legginsy z ROMWE juz tu sa!! Wrucilam do pokoju a paczka lerzala na moim lozku :)



   


Love,
             Weronica

You Might Also Like

0 comments

Thank you for lovely comments. I really appreciate them, have a nice day! :)