English:
So yesterday I was having great time in town with my friend Wioletta,
we went shopping and surprisingly I had a lot of money :D We spent like 9 hours in shops and afterwards we went to the cinema and watched Step Up 4 Miami Heat. This is THE BEST Step Up movie I have seen.
But some annoying kids were sitting infront of us and kept annoying me. So I was annoying them too :D
Do you ever get that feeling, you go to a movie where they dance for instance. And when you watch it you feel like dancing too? No? Oh.. Ok.(._,)
The weather was terrible as usual in Ireland.. And the security in TESCO don't like me I think.
I don't know why... :P . Anyway. I spent a fortune in Penneys. A shop cooperating with Primark ,Opia and Atmosphere. It is sometimes cheap in there, but sometimes I wait till the prices go down ;)
I see so much interesting things I want to buy it all. Maybe if I was a millionaire.
Not talking much here are the things I got...

Polski:
Wiec wczoraj bawiłam sie dobrze na mieście z moja 'psiapsiółą'? Nie wiem czy tak sie pisze :P
Poszłyśmy na zakupowe szaleństwo i miałam zaskakująco dużo pieniedzy,jak nigdy wczesniej :D
Spędziłyśmy około 9 godzin chodząc po skepach bez celu a pozniej poszłyśmy na Step Up 4 Miami Heat.
NAJLEPSZY FILM z całej serii Step Up jakie widziałam, a oglądałam chyba wszystkie.
Ale przed nami siedziały jakies mega wkurzające dzieci, i cały czas mnie irytowaly wiercąc sie w siedzeniach i wstając w najlepszych momentach filmu. Ale nie zostałam im dłuzna, no cóż, taka jestem :P
Czy tez tak macie za zobaczycie film, np. o tańczeniu i po obejrzeniu chce wam sie tez tańczy? Nie? Ok.. (._,)
Pogoda była beznadziejna, no ale jak to w Irlandii, I sądze że ochrona w TESCO mnie nie lubi.
Nie wiem czego... :P. Wydałam chyba fortune w Penneys :/ .To jest sklep który współpracuje z Primark,Opia i Atmosphere. Czasem jest tam tanio, a czasem czekam az bedą jakieś wyprzedaze ;)
Widze tam zawsze tyle fajnych rzeczy że chce wszystko wykupic, moze jakbym była milionerką.
Nie będe za dużo pisac,wiec tu są zdjecia rzeczy które kupiłam.

  
I noticed this in the shop days ago and have been hunting for it ever since, finally got it :D
Zauwarzyłam ją w sklepie pare dni temu i polowałam nna nią prez pare dni, wkońcu ją kupiłam :D

  
Atmosphere 15,00 euro
It's a black, chiffon, button down shirt with a collar, don;t know if you can see it though.
Czarna, koszula z chiffon'u zapinana na guziki z czarnym kołnierzykiem, nie wiem czy widac.



 
A base coat for nail polish. It says it is matt, we will see ;D
Lakier bezbarwny. Pisze ze jest matowy, zobaczymy ;D

  
I ran out of black nail polish, I never tried Black nail polish from Essence before so I want to check it out.
Skonczył mi sie czarny lakier, Nigdy nie prubowałam czarnego z Essence wiec chce zobaczy jaki jest.
There was a sale on so I got those two for 1,50 euro.
Była przecena wiec kupiłam te dwa za 1,50 euro.
Yay!!


 
Spike, studded earrrings, looked cool so I got those. Few outfits might come up with those.
Szpiczaste, cwiekowate kolczyki, wyglądały fajnie wiec je wziełam. Pare outfitów z nimi sie pojawi.
1,50 Euro, cheap. Yay!!
1,50 Euro, tanie. Yay!!
 
I bought those because I thought they would look nice with the shirt, 1,50 Euro.
Kupiłam je bo myśle ze bedą wyglądac fajnie z koszulą. 1,50 Euro.
       I love ribbons like this in my hair, looks childish sometimes but I dont care :D 1,50 Euro
Kocham kokardki we włosach,czasem wygląda dziecinnie ale 'nie obchodzi mnie to' :D 1,50 Euro.
 
                 And my Titanic cup from Supremac's <3 :P
                   A tutaj mój 'słitaśny' kubek Titanic'a z Supermac's <3 :P

This is it <3 I'm going to a festival today in few hours so Pictures will be up tomorrow :D I hope you liked this, this post shows you more of who I am, I like it :P If you would like to have a chat with me you can write on the facebook page.
No to wszystko <3 Ide na festival za pare godzinwiec zdjecia beda tutaj jutro :D Mam nadzieje ze post sie spodobał, powoli pokazuje wam kim jestem :D Zdaje mi sie ze brzmiałam tu troche zarozumiało. Nie wiem dlaczego, ale obiecuje ze taka nie jestem :) Jesli chcielibyscie ze mna popisac to napiszcie na strone na facebook'u. A ja odpowiem :D

                            Weronica xoxo...