Hi there!
I'm here with another Instagram post, I had to! I'm sorry! There are so many photos that if I had to wait any longer the post would take up the entire page! I don't want to make this post suuper long, so I'll stop talking now! Here are my photos!

Hej wszystkim!
Wracam z Instagramowym postem, musialam! Przepraszam! Mam tyle fotek ze jakbym czekala jeszcze pare dni to post by sie ciagnal! Nie chce zeby post byl bardzo dlugi, wiec dodaje fotki!


Good luck card I got from my bus driver, how cute?! 
Last minute study! / Nauka!
A piece of me died along with Augustus.. Do not get me started / Czesc mnie umarla razem z Augustusem
I found a dress I want to get married in haha! It's by Hailey Paige / Moja przyszla suknia slubna! Hailey Paige

 

My Prom!! / Studniowka!!

 
Selfie with my friend Sean at my Prom / Selfie z kolega, Sean'em
Selfie with Ciaran / Selfie z Ciaran'em
Summer selfie with Jovi / Letnie selfie z Jovi
The girls and I!! / Ja z dziewczynami!!


No makeup!! / Bez makijazu!!
My friend used photoshop to give me blue eyes. Just creepy! / Kolezanka uzyla photoshop'u i dala mi niebieskie oczy. Wyglada przerazajaco! 
No idea what happened to my lips there haha! / Pojecia nie mam co mialam na ustach haha!
Biggest strawberry I've seen so far this summer! / Najwieksza truskawa jaka do tej pory widzialam!


Few pictures with my baby. / Pare fotek z moja kochana Molly
Hair salon I went to, to get my prom hair done! So chic! / Salon fryzjerski w ktorym bylam czesana na studniowke. Piekny prawda?


Carrot cupcake! Unfortunately it had rasins in it. I was truly disappointed. / Marchewkowa muffinka! Niestety z rodzynkami! 
Areo cheesecake! Mmmm!!! / Sernik Areo! Mniam!
Eddie Rocket dinner! Best place in Dublin / Eddie Rocket! Najlepsza restauracja w Dublinie!
This really spoke to me! 

 
Majorca Shopping! / Zakupy na Majorke!
I'm kinda in love with this photo! / Ta fotka baardzo mi sie podoba!
Prom Nails! / Pazurki na Studniowke!
Ombre nails! 

 
Yankee Candles! Magical place! / Yankee Candles! Magiczne miejsce!
Polish money is too weird haha! / Zlotowki sa takie tyci!
Prom! / Studniowka
Song from my Graduation Ceremony. Will always put a smile on my face! / Piosenka z ceremonii zakonczenia liceum.


Love,
Weronica