Hi there,
Another part of the small back to school series. I'm sorry I'm kinda late with those but school is a mess now. My leaving cert is this year and thinking about it terrifies me to be honest. I'm not one of those Studying All The Time people so I know I will have a hard time. And I have to make my portfolio so I'd say my year is quite occupied. I will have time for few small posts, and I've also been deprived of my camera, my parents went to Greece for a week and took my camera with them. Anyway, here are some nail art options for back to school. For me nails are quite important. It's the only thing besides my hairdo's that can show off my personality in a way and I like my nails pretty ha ha. Here are some options.

Hekj wszystkim,
Nastepna czesc malej serii o powrocie do szkoly. Przepraszam ze troche sie z tym spoznilam ale szkola to koszmar, a szczegolnie teraz. W tym roku jestem w klasie maturalnej, i kiedy o tym mysle to mnie naprawde przeraza. Nie jestem typem osoby ktora moze usiasc i przez pare godzin sie uczyc, wiec wiem ze ten rok bedzie okropny. Musze tez zrobic portfolio, wiec moj rok jest dosyc zaplanowany i zajety. Oczywiscie bede pisala na tym blogu bo to moje dziecko, a i nie mam aparatu, moi rodzice pojechali na tydzien do Grecji i porzyczyli moj aparat. Daje tutaj pomysly na nail art do szkoly. Ja lubie miec ladnie zrobione paznokcie, to jest chyba jedyny sposob na pokazanie mojej osobowosci oprocz uczesania wlosow. Wiec tutaj daje pare opcji..










                                                                      Favourite ^