Eng: God it's hot here! During my stay it rained only twice, I don't think I'll ever get used to this weather. Well, I don't really have to because I'm leaving on the 18th. I have to say I love it here, and I don't remember how many times I've said that I love to go on the busses here, even though I've heard people say they hate it. Yup, I'm just weird like that. I've spent so much money I've no idea where it went. The only thing I have bought was a hat, a similar one I have on my Summer Wishlist post. I'm wearing it now actually. I love it! I'm sorry for Instagram'ing like crazy. And for abandoning the facebook page for a while. But I promise you that everything will be back to normal when I come back home. Which is not that far away, only few days. I hope to go on a blogger event here, get to know few bloggers from my town. They sound really fun. Ugh limited time... Love you guys and thanks for waiting... If you are.. I'll be back soon.

Pol: Jezu jak tu goraco! Od czasu kiedy tu jestem padalo tylko dwa razy. Chyba nigdy sie nie przyzwyczaje do tej pogody. I nie zbyt musze bo juz 18 wyjezdzam. Kocham to miasto, i nie pamietam ile razy powtarzalam ze lubie jezdzic autobusami. Choc tyle osob mowi mi ze tego nienawidza. Tak, jestem tak dziwna. Wydalam tyle pieniedzy ze juz nie nadarzam. Kupilam tylko kapelusz, podobny do tego ktory mam w poscie Summer Wishlist. Mam go na sobie wlasnie teraz. Doslownie go kocham. Przeraszam ze dodaje tyle zdjec na Instagramie, i za to ze opuscilam facebook'owa strone na pare tygodni. Ale obiecuje ze kiedy wruce do domu wszystko bedzie jak dawniej. Mam nadzieje ze pojde na jakies spotkanie dla Blogerek z mojego miasta, fajnie byloby poznac osoby ktore interesuja sie tymi samymi rzeczami co ja. Ugh, czas mi leci.... Kocham was i dziekuje ze czekacie.. O ile wogule czekacie.. Niedluge bede spowrotem.

                                                                Love,
                                                                   Weronica