Kim Kardashian goes Kute in Maternity Style.

Tuesday, April 02, 2013

Eng: The news of Kim's pregnancy shook the world. I suppose. All came out during Kanye's concert where he announced the happy news. Personally I admire Kimberly's style. With all the hate she didn't touch her signature style. Although I'm not as happy while she wears real fur. And even pregnant, Kim looks amazing and still follows her style dearly. I am completely amazed with her Maternity style. I seen her sister, Kourtney pregnant, twice, but she didn't really 'shock' me with her style like Kim does. What more to say? I love pregnant Kim! Hehe. Motherhood definitely suits her. A lot! Here I will give you my opinions on her looks.
Ugh, she looks AMAZING.

Pol: Wiadomosc o ciazy Kim obiegla caly swiat w pare sekund, i 'wstrzasnela nami'. Chyba. Wszystko wydalo sie na koncercie Kanye, i tam wlasnie oglosil szczesliwego 'niusa ;) '. Ja, zawsze bylam wielka fanka stylu Kimberly. Z cala ta nienawiscia nie tknela swojego stylu. Jednak nie ciesze sie kiedy ma na sobie futra. Nawet w ciazy Kim wyglada swietnie i nadal przestrzego swojego stylu. Ja jestem kompletnie zaskoczona jej ciazowym stylem. Wszyscy chyba widzielismy dwie ciaze jej siostry, Kourtney. Ale tak naprawde nie zaskakiwala mnie swoimi kreacjami jak Kim. Co moge powiedziec? Kocham zaciazałą Kim! Hehe. Macierzynstwo napewno jej sluzy. Tutaj dam wam zdjecia jej 'outfitow' i moje opinie. Ugh! Wyglada SWIETNIE.   

                           
Favourite! 
Doesn't she just look lovely with Valentino inspired shirt and a leather (hope its faux) skirt? And her hair is just perfect, and her makeup... Ugh! This is my favourite outfit, like ever. I might try and re-create it, but the Weronica style..
Ulubiony!
Czy ona nie wyglada pieknie w koszuli inspirowanej Valentino i skorzanej (mam nadzieje ze sztuczna)  spodnicy? I jej wlosy sa zawsze sliczne, i ten makijaz... Ugh! To jest chyba moj ulubiony outfit, z wszystkich outfitow Kim. Moze sprobuje go odtworzyc, ale w stylu Weroniki...

    
Another favourite! 
I love, love, love this dress. I think it is Lanvin. It suits her so well. You cant see the baby bump, and I think that the material of the dress is too heavy. Or maybe I'm wrong but to me it does. Lower heels, aren't pregnant women supposed to to wear flats? Anyway, these are lower than her usual deathtraps. 
And her hair is always so perfect. It's not fair...
Nastepny ulubiony look.
Kocham ta sukienke! Mysle, mysle i to chyba jest Lanvin. Nie widac brzuszka, i sadze ze material wyglada na strasznie ciezki. Nizsze buty. Czy nie powinno sie nosic niskich butow? Ale te zawsze sa nizsze niz jej zwyczajne szpile. I jej wlosy zawsze wygladaja tak perfekcyjnie. To nie fair....
10/10

   
Damn girl, you wear too much black.. 
I like this outfit, Im not gonna lie, but a purse in a wild colour would brighten it up. Or a bold lip or something. Once again, Valentino inspired shirt. I wonder if she has stylists working for her... I hope its her talent and she doesn't need them..
Cholerka kobieto, nosisz za duzo czarnego...  
Podoba mi sie ten look, nie bede klamac, ale torebka w szalonym kolorze rozjasnilaby to wszystko, albo mocny akcent na usta. I znow koszula inspirowana Valentino. Ciekawi mnie czy ma stylistow? Mam nadzieje ze nie i ze to jej talent albo cos. 
9/10

 
How pretty! 
Again, too much black!! But the cape/dress thing is beautiful.  I first saw this on instagram and I was like "OMG double m and g' I do't really what else to say, I think she looks really good here. 
Ladnie.
I znow za duzo czerni! Ale ta narzutka jest piekna. Pierwszy raz zobaczylam to foto na instagramie i odrazu mi sie spodobalo. Mysle ze wyglada ladnie. Nie mam nic wiecej do powiedzenia.
9/10

 
Hmm... She looks like she missed a night of sleep here. 
I mean she looks pretty but I'm not as sure about this outfit. 
Hmm.. Wygalda jakby nie spala cala noc. 
Wyglada ladnie ale 'szoku' nie ma...
6/10

   
Finally something light! 
I love the shirt, I love the skirt. Not sure about the shoes and furry thing in her hands..
She looks so tired in most pics..
Wkoncu cos jasnego! 
Podoba mi sie koszula, podoba mi sie spodnica, ale nie jestem pewna co do butow i tego czegos wlochatego w jej rekach..
Na wiekszosci zdjec wyglada na mega zmeczona..
5/10

 
Love the skirt! And her hairdo. Not really much to say, she looks pretty but I don't know..
Podoba mi sie ta spodnica. Nie ma co wiecej powiedziec, wyglada ladnie, nie wiem...
5/10

 
I love the dress! A bit too see through. But she looks pretty and visibly feels good in it, so what more can you ask for?
Bardzo podoba mi sie ta sukienka. Wyglada ladnie, i widac ze dobrze sie w niej czuje wiec czego chciec wiecej?
8/10

 
Pop of colour!
I would get rid of the red lip though. It would be spring-like and fresh. She looks ok. 
Kolor! 
Pozbylabym sie czerwonych ust. Ale tak to wyglada ok.
6/10

 
Ugh. The SHOES! They are Love/Hate. You either love or hate. In my case, Im inbetween.
Easy outfit. Although with these shoes I'd love to see how they look with a skirt. 
Ugh.. Te BUTY! Albo je kochasz albo nienawidzisz. Ja jestem pomiedzy. 
Bardzo prosty look. Ale z tymi butami chcialabym zobaczyc spodnice.
5/10

 
Not really feeling this one. I dont like the dress, too fluffy and puffy. 
Maybe it would look better if the dress was shorter perhaps?
Niezbyt mi sie podoba. Zbyt pufiasta i duza. 
Moze gdyby byla krutsza...
2/10

 
Average. Waist down I like it, but what happened to the top? 
The top of the dress looks... Eeeh. Maybe if the black part on the shoulders wasn't there. 
Srednio. Od talii w dol jest swietnie, ale co sie stalo z gora? 
Gora wyglada tak.. Eeeh. Moze gdyby nie bylo tej czarnej wstawki na ramionach.
5/10

  
She looks cute here, like a child really. I dont even know why, maybe the long sleeves or even the material of the dress. I like the detailing on the top, makes the gray, boring set really stand out, although Im pretty sure Kim would look great in it anyway. And her HAIR!! I love it.
Wyglada tu tak slodko, niczym dziecko tak naprawde. Nawet nie wiem dlaczego, moze te dlugie rekawy a moze material sukienki. Podoba mi sie zdobienie na ramionach i na torsie, zmienia nudna, szara sukienke w cos co sie rzuca w oczy. Ale jestem pewna ze nawet tak Kim wygladalaby swietnie. I jej WLOSY! Kocham!
9/10

 
I love, love, love those Louboutins!
I love her hair, I love the skirt, and surprisingly I like the shirt too. But.. What's the furry thing?? 
I think the prettiest thing in the whole outfit were the shoes. I'd love to have ones like those.
Kocham, kocham, kocham te Louboutiny! 
Kocham ta fryzure, kocham ta spodnice, i zaskakujaco podoba mi sie nawet koszula. Ale co to to wlochate co? Sadze ze Louboutiny to najwiekszy szal tej stylowy, sama chcialabym takie miec..
8/10

  
Peplum Kim, peplum Kim...
I am not the biggest fan of turtlenecks. I never ever wore them, maybe when mom was the stylist but no..My memory doesn't go that far. We all know Kim has got a quite large 'bootay' and peplum my love makes it even bigger. Hair, makeup. Perfect. Rest? Naahh.. Im quite disappointed.
Basinkowa Kim, basinkowa Kim.
Nigdy nie bylam fanka golfow. Nigdy ich nie nosilam, no moze kiedy mama byla stylistka (1-6 rok zycia).. Ale moja pamiec tak daleko juz nie leci. Wszyscy dobrze wiemy ze Kim ma dosyc spory 'tyleczek' a basinka moi kochani jeszcze go powieksza. Fryzura, makijaz. Swietne. Reszta? Nie jestem przekonana. Tak naprawde jestem troche zawiedziona.
2/10
 
Umm... Turtleneck again. Gloves, furry purse.. Not sure
Umm... Znowu golf. Rekawiczki i wlochata torebka.. Nie jestem pewna.
2/10
 
Excuse me, what is that thing at the front? Colour of the dress, great, finally a pop of colour. Black blazer, great! Hair, makeup, great! But what is it? I dont like it, shows too much of her 'boobs'. I wonder if Kanye liked it.
Przepraszam, ale co to jest to na przodzie? Kolor sukienki, swietny, wkoncu troche koloru. Czarny zakiet, swietnie! Makijaz i fryzura? Swietnie. Ale co to jest? Nie podoba mi sie, pokazuje zbyt duzo 'cycka'. Ciekawe czy spodobalo sie Kanye.
7/10
This is the biggest fail of her maternity style. People have compared her to a dolphin. Bad hair decision, great makeup. Lovely shoes. The dress does make her look... Big. If the white part was gone it would look lovely.
Najwieksza porazka. Ludzie porownywali ja do delfinow. Zly wybor fryzury, ladny makijaz. Swietne buty. Sukienka naprawde ja powieksza. Jesli pozbyc sie tej bialej czesci, bylo by o wiele lepiej.
2/10

 
Another Favourite. 
Calm, pastel colours. Flat shoes! She said in an interview she finds them very uncomfortable!! What?
I love the blazer, the dress, makeup, hair. LOVELY
Nastepny ulubiony.
Spokojne, pastelowe kolory. I plaskie buty! W jednym z wywiadow mowi ze plaskie buty sa dla niej strasznie niewygodne!! Ze co? 
Podoba mi sie doslwnie wszystko.
10/10

You Might Also Like

0 comments

Thank you for lovely comments. I really appreciate them, have a nice day! :)