Eng: Hi guys, from my Facebook page, you probably know I changed the blog name. This used to be 'It's all about fashion, by me' The reason I changed it is quite selfexplanotary. The name was too long and I hated it! Everytime someone would ask me what is the name of my blog I'd have to give them a complete monologue about it. And they would look at me as if I had four pairs of eyes.
Ronnie? Why Ronnie?
Well as you know my name is Weronica. After I watched 'The Last Song' I instantly fell in love with the shorter version of my name. Ronnie. I wanted to be called Ronnie, but no one seemed to go along with it, haha. Its shorter too. Why diaries? Because I am obsessed with diaries, I have about 5, and I try to write them everyday and note every detail of my day. And this blog is kinda like a diary.
Thank you for taking time to read this, I know the situation now can be quite a mess but I hope it will be back to normal as soon as possible. PS. This is the second and LAST time I am changing my blog name. Hopefully. Joke, joke, no worries, I love 'Ronnie Diaries' AND I just found out there is a tv show called Ronnie Diaries, but dont worry I didnt copy it from there, actually I never heard or watched it.

Pol: Hej, jak pewnie wiecie ze strony na Facebooku zmienilam nazwe bloga. Kiedys bylo 'It's all about fashion by me.' a teraz 'Ronnie Diaries.' Powodem tej zmiany bylo to ze stara nazwa byla poprostu za dluga, i nienawidzilam jej. Za kazdym razem kiedy ktos pytal sie o adres mojego bloga bylam zmuszona dawac dlugasny monolog, a w odpowiedzi dostawalam spojrzenie jakbym miala cztery pary oczu.
Ronnie? Dlaczego Ronnie?
Wiec jak juz pewnie wiecie mam na imie Weronika. Po obejrzeniu 'Ostatnia Piosenka' zakochalam sie totalnie w krotszej wersji mojego imienia, Ronnie. Chcialam zeby ludzie tak na mnie mowili ale niezbyt wspolpracowali, haha. Jest to tez o wiele krotsze. Dlaczego 'Diaries'? Bo mam obsesje na punkcie pamietnikow, mam juz chyba z 5, i probuje pisac je codziennie opisujac dokladnie moj dzien. A blog to prawie to samo co pamietnik, prawda?
Dziekuje za to ze to przeczytalyscie, wiem, troche balaganu sie narobilo ale mam nadzieje ze wszystko wruci do normy jak najszybciej. PS. To pierwszy, i OSTATNI raz kiedy zmieniam nazwe bloga. Mam nadzieje. Zart, zart 'Ronnie Diaries' pasuje tu jak najbardziej. I! wlasnie dowiedzialam sie ze istnieje jakis serial o nazwie 'Ronnie Diaries' ale nie sciagnelam nazwy ani nigdy tak naprawde o nim nie slyszalam.