Eng: How is everyone? Today was good. It was snowing all night and all morning yesterday, if that was tomorrow I would love it but today I didn't. With my classmates we planned a trip to The Chocolate Warehouse in Dublin. But before that we got to go shopping in Liffey Valley. For 2 hours! I went to every shop my friend and I saw, H&M, TopShop, River Island. And I didn't like ANYTHING! I must say I am a picky person when it comes to clothes and I like to spend my money wisely. So I ended up getting a Caramel Machiatto from Starbucks! and a McFlurry. Oh! And Vogue, February issue. I don't know why people obsess about Starbucks so much. Coffee there is just like the one you make home, mine was ok, not complaining or anything. The ladies there weren't the nicest ones, they stared at me as I looked for something to order (I was in there for the first time, imagine how starstruck I was!) and corrected every word I said but... Anyway I decided to put some pics up here from the Warehouse. It was so cute there! I was there for the second time and it was all like new to me. Me got to make our own chocolates and stuff. You will see that in the pictures. I am disappointed. Willie Wonka said only his factory had a chocolate lake.  Wrong, Mr. Wonka, they have it too! I looked for Umpalumpas but they weren't there, sadly. Bought some gifts for my family too :) I dont have any pics of me, I had to take sneaky photos with my phone, so dont blame me for the unHD photos. I can tell you what my OOTD was. I was wearing blue jeggings from Dunnes, black tee from Atmosphere, Galaxy shirt from ROMWE, Booties from New Look, Purse from Penneys and a Coat from H&M. I hope you like the pics!

Pol: Hej, jak tam wszyscy? Dzisiejszy dzien byl nawet fajny. Snieg zasypywal nas przez cala noc i caly ranek. Jesli by to bylo np. jutro, nie nazekalabym ( szkola bylaby zamknieta) ale dzis niezbyt mi to pasowalo.
Z ludzmi z klasy organizowalismy wycieczke i wyszlo ze pojechalismy do fabryki czekolady 'The Chocolate Warehouse' w Dublinie. Ale jeszcze przd tym wstapilismy na troche do centrum handlowego Liffey Valley. Na 2 godziny! Bylam w kazdym sklepie jaki wpadl mi i mojej kolerzance w oko, H&M, TopShop, River Island. I NIC mi sie nie podobalo! Musze powiedziec ze jestem dosyc wybredna osoba jesli chodzi o ciuchy. Wiec kupilam tylko Karmelowe Machiatto ze Starbucks'a! i McFlurry. Aha! No i jeszcze Vogue na Luty. Nie mam pojecia dlaczego ludzie tak 'leca' do tego Starbucks. Kawe mozesz sobie zrobic w domu, czasem nawet lepsza, moja byla dobra, nie narzekam. Panie za kasa nie nalerzaly do najmilszych, wpatrywaly sie dziwnie na mnie jak szukalam cos do zamowienia. ( Bylam tam pierwszy raz, mozna sobie to wyobrazic!) poprawialy kazde slowo ktore powiedzialam, no ale... Postanowilam pododawac pare fotek z fabryki czekolady. Bylo tam super slodko! :P Bylam tam po raz drugi ale za kazdym razem bedzie to dla mnie jakbym zobaczyla to po raz pierwszy. Robilismy wlasnie czekoladki itp. Zreszta wszystko jest na zdieciach. Jestem zawiedziona! Willie Wonka powiedzial ze tylko jego fabryka ma rzeke czekolady. Nieprawda Panie Wonka, oni tez ja maja! Szukalam Umpalumpasow ale nie moglam ich znalesc :/
Kupilam pare upominkow dla rodziny :) Nie mam zadnych fotek mnie, musialam wszystko robic z ukrycia komorka, wiec przepraszam za jakosc zdiec. Opisze co mialam na sobie. Jeggingsy z Dunnes, Czarna bokserka z Atmosphere, Koszula Galaxy z ROMWE, Buty (glanowate) z New Look, Torebke z Primarku, i kurtke z H&M. Mam nadzieje ze fotki sie spodobaja.


 
Wait.Are those?.. UMPALUMPAS??!!






                                                                Chocolate Lake!



 
Making Chocolates!










Love,
          Weronica