Flowers and Spikes, and all things nice...

Monday, February 25, 2013

Eng: Hi, gone for a few days, but Im back with a crazy amount of new posts. If I were to add them all today, there would be like three of them. Anyway. After a shitty day in school I came back home to find  my ROMWE package on my bed. Instantly I got all excited. But I ordered a dress, and I find a full spiked snapback on my desk! With a note from my sister wishing me happy belated birthday. I did not expect this at all. And actually Im wearing the cap right now. Here are the photos I took right after I saw the packages. I want to thank my sister so so so much! I did not expect this and I always wanted this cap. Love you :*

Pol: Hej, nie bylo mnie przez pare dni, ale wrocilam! Z szalona iloscia nowych postow! Jakbym miala je wszystkie dodac dzis byloby ich moze 3. Po beznadziejnym dniu w szkole, wrucilam do domu i znalazlam paczke z ROMWE na moim lozku! Humor poprawil mi sie o 1000%! Zamowilam tylko sukienke a na biurku znalazlam jeszcze full spiked snapback! A przy niej karteczka od siostry w ktorej zlozyla mi spoznionione zyczenia urodzinowe. Nie spodziewalam sie tego! Tak naprawde mam ja na sobie, i chyba sie zakochalam. Tutaj daje fotki ktore zrobilam odrazu jak znalazlam paczke. Chce podziekowac mojej siostrze!! Tyle na ta czape polowalam. Kocham cie! :* 













  

Love,
         Weronica

You Might Also Like

0 comments

Thank you for lovely comments. I really appreciate them, have a nice day! :)