Eng: Hell(o) see what I did there? :) Happy Halloween everyone!! You might not know but Halloween is my favourite holiday! I love anything that is scary, well maybe not my reflection in the morning, but lets not talk about it ;) I was bored so I decided to do a skeleton make up today. After everything was done I was like, 'Darnn it!! I could have taken pictures for you guys!!' Hmmm. So I took pictures when everything was finished :/ So I suppose here are some pictures,and again my sister forgot the camera! When she told me I felt like killing her. Well, the quality is crappy so sorry for that.. This is not a tutorial but some pictures you can follow... I am not a pro so, this is not the best. It took me like 1 and half hour. I dont think there is any sense to doing it now, but you never know :P

Pol: Halloween!! Wiem ze w Polsce sie tego nie swietuje, ale coraz czesciej sie o tym w Polsce mowi. Ja osobiscie kocham halloween. I wszystko co straszne. Nudzilo mi sie wiec postanowilam zrobic sobie makijaz 'czaszke'? :P Nie szlam za zadna Halloweenowa impreze, musialam siedziec w domu, i probowac ogladac horrory z siostra, ktora takich filmow nie lubi. Ogladalam film Sierociniec i musze powiedzec ze samiast sie bac ja plakalam jak male dziecko. Hmmm... Wiec nie zrobilam zdiec 'w trakcie' robienia makijazu, dopiero jak skonczylam to pomyslalam ze moglam zrobic duzo zdiec i wstawic je tutaj :/ Wiec daje tu tylko troche zdiec, a i moja siostra zapomniala aparatu. Znow! Jak mi powiedziala myslalam ze ja zabije.Wiec zdjecia robilam telefonem. Tak naprawde aparat w nim nie jest najgorszy, robi swietne filmiki.
To nie jest zaden tutorial, mozecie sobie poprostu na to patrzec i 'skopiowac'. Mi zajelo to z godzine i pol max. Ale teraz nie widze zeby byl w tym jakis sens bo przeciez juz po Halloween. -_- No ale...












                                                                         Love,
                                                                            Weronica

Ps. Have fun washing it off! :/
Ps. Bawcie sie dobrze zmywajac to! :/