A little Topshop love...

Friday, October 05, 2012



English: Hi!! I was looking at the topshop website and I fell in love!! They have so much of nice things, I want them all! Anyway not writing a ton of stuff here is some of the things I loved the most :D

Polski: Hej! Przegladalam sobie strone topshop'u i zauwarzylam ze maja tam serio swietne rzeczy, doslownie sie zakochalam! Chce wszystko co tam jest!! Nie bede pisala dzis duzo wiec daje wam zdjecia rzeczy ktore najbardziej mi sie podobaly :D



































Ps. I dont own any copyrights <3


                                                                                       Love,
                                                                                            Weronica...

You Might Also Like

1 comments

  1. Rzeczywiście fajne rzeczy :) Ja chciałam ta bluzę ale widziałam tylko jako japan style i się bałam zamówić :D

    ReplyDelete

Thank you for lovely comments. I really appreciate them, have a nice day! :)