English:
Hi everyone!! I know I havent written in a while but I am quite busy with the school work. I know its no excuse (._. ) The school started a week ago and I still didnt get into the routine,school,home,school work blog.. But I promise you I will be back tomorrow with a new post! Showing you a bit of the old pictures of my family,about fashion of course,but thats all I can tell you ;D You probably seen I abandoned my facebook page for few days and the stats of it went down,which I dont like and feel bad with that I dont put the effort I used to before school. But Im telling you now, I am back ! And thank you so much for having patience <3 Love ye all :*

                                           Weronica...


Polski:
Hej wszystkim!! Wiem ze ni pisałam przez troche czasu,wciąz nie moge sie przyzwyczaic do rutynu, szkola,dom,prace domowe,blog. Zawsze jak wracam do domu zasypiam na kanapie, jem obiad i ide spac,chyba nawet moj pamietnik na tym ucierpiał.. Ale obiecuje wam ze jutro bedzie juz nowy post!1 Pokaze wam troche starych zdjec mojej rodzinki :D Oczywisce chodzi w nich o mode.Ale wiecej nie moge powiedziec ;D Pewnie zauwarzyłyście że opusciłam troche strone na facebooku i statystyki poszły w doł i nie zbyt jestem z tego dumna...Ale mowie wam teraz, wruciłam!!  I dziękuje wam za cierpliwośc <3 Kocham was :*

                                            Weronica...