English:
For few days now I have been wondering if I should do Ombre hair on my hair. I have never ever in my life had dyed my hair. And I would like to try. My hair is very long, its up to my lower back.And dark brown.
Everywhere you look there are people that have Ombre hair. Maybe not many in my  town but a few people. I went to every single hairdressers in my town. They say its like 120.00 euro, 90.00 euro or 100.00 euro. But the thing that got me was when I said I wanted Ombre hair they were like "Umm.. What do you mean?'' or "What is that?''. So I don't think I would trust them with my hair because they didn't even know what Ombre was. Before though, I rooted through the Internet and looked at Ombre hair. But I wondered where did it even come from. Even Auntie Wikipedia didn't know that :/ Maybe it was Lady Gaga at the Grammies with her mustardy ends? Or maybe Lauren Conrad on The Hills?
I also looked at the bad versions of Ombre. It was bad, like real bad. Also the bad sides of Ombre. It ruins the hair I heard. I don't know now what to do. What do you think?
So here are some cute pictures of Ombre and maybe you will be convinced,and who knows, you might get it yourself?

Polski:
Przez pare dni zastanawiałam sie czy by nie zrobic sobie Ombre Hair. Nigdy w życiu nie malowałam sobie włosów a chciałabym spróbowac. Mam dlugie włosy do dolnej partii pleców. I są ciemne brązowe.
Wszedzie gdzie spojrzysz wszyscy mają Ombre. Może nie tak dużo w moim miescie ale pare sie znajdzie.
Byłam u każdego fryzjera w moim mieście. Mówili ze to bedzie 120.00 euro,90.00 euro a inny ze 100.00.
Ale kiedy mówiłam im że chciałabym Ombre, to oni pytali sie mnie co mam na myśli albo co to jest?
Wiec niewiem czy dałabym sobie coś zrobic z włosami u nich, kiedy nawet nie wiedzieli co to Ombre.
Zastanawiałam sie skąd wzieło sie Ombre,tak naprawde.Nawet Ciocia Wikipedia tego nie wiedziała.
Może była to Lady Gaga na rozdaniu Grammy z musztardowymi końcówkami?Albo Lauren Conrad w Wzórza Hollywood? Patrzyłam tez złe wersje Ombre, i nie były zafajne :( Złe strony Ombre,pisalo ze strasznie niszczy włosy. Sama juz nie wiem. Co sądzicie?No ale,teraz daje pare fajnych fotek Ombre. Nawet może sama sie do niego przekonasz i kto wie? Może sama sie na niego skusisz?


                                                             Inspirational:
                                                                  Inspirujące:














                                                                 And an Ombre Fail :(
                                                                  Nieudane Ombre :(



                                        Weronica xoxo