A Change.

Thursday, August 09, 2012

English;
Hi everyone, for the last few days I have been thinking about this blog. To be honest I have been doubting it,
and if not my mom I would have probably deleted it. But a talk with my mom made me realise why I set this blog up in the first place. And I have come a long way with this blog, and tomorrow actually its 6 month anniversary of me setting it up.Well, getting to the point of this post. I have received few emails about this blog, people write, 'Why wont you write it in Polish?' or 'I would read it if it was in Polish' so I decided to write it in two languages English AND Polish. A challenge, but I am ready to take it on.
And I am starting to make up my own outfits, not promising anything but it might be here even today.
So I can say this blog is changing like 180 degrees. But I hope you will still like it. And I have many surprises for you. Few contests maybe ;D
                                         Thank You...
                                                    Weronica xoxo

Polski;
Hej wszystkim, przez ostatnie pare dni myślałam o tym blogu. Szczerze mówiąc wątpiłam w niego, ale gdyby nie moja mama skasowałabym go. Rozmowa z nią uświadomiła mi dlaczego wogule go założyłam. Przebyłam z tym blogiem długą droge, i tak naprawde jutro mija 6 miesięcy od kiedy go założyłam.
No ale, przechodząc do sensu tego postu. Dostałam pare maili od ludzi z opiniami o moim blogu, pisali 'Dlaczego nie piszesz po Polsku?' albo 'Czytałabym jakby był po Polsku.' wiec postanowiłam pisac po dwóch językach. Po Angielsku i Polsku. Będzie to wyzwanie ale jestem gotowa je przyjąć.
Zaczynam tworzyć moje własne stroje,nic nie obiecuje ale moze pojawic sie tu nawet dziś.
Wiec moge powiedzieć ze ten blog zmienia sie o 180 stopni. Ale mam nadzieje ze nadal sie będzie wam podobać. Mam jeszcze dla was pare niespodzianek, może jakis konkurs, kto wie ;D
                                                    Dziękuje...
                                                            Weronika xoxo

You Might Also Like

0 comments

Thank you for lovely comments. I really appreciate them, have a nice day! :)