Pull&Bear 'Lazy Summer'

Sunday, March 18, 2012

English: Today I came across this Pull&Bear Summer collection,I like it so I decided to share.
It's called Lazy Summer,and is pretty much pastel colours,floral patterns,light denim and a bit of lace.
This collection is really girly and I  think it is perfect for summer because it looks light and fresh.
The collection is mostly shorts,cardigans,short dresses and of course skirts which are a must for summer.
High waisted shorts are also good for summer. So here are some pictures from the lookbook for summer.

Polski: Dzis znalazlam zdjecia z lookbook'a Pull&Bear z kolekcji Lazy Summer, podoba mi sie wiec postanowilam wam ja pokazac i troche opisac. Wiec kolekcja nazwywa sie Lazy Summer, czyli Leniwe Lato, jest w pastelowych kolorach, kwiaty, jeans i troche koronki. Ogulnie kolekcja jest dziewczenca i poprostu swietna na lato, swieza i lekka. Wiekszosc to spodenki, kardigany, krutkie sukienki i spudnice.
Wiec daje tu zdjecia czesci lookbooka.
English: This is my favourite outfit,I love the bikini top and the 'bolero',looks cute and super girly.I would put high platform heels with this and a small clutch ,a big brown bag on one strap or the 'doctor type bag'.

Polski: To jest moj ulubiony outfit z calej kolekcji. Podoba mi sie to 'bolreko' a pod nim top z bikini. Mega dziewczence. Dodalabym do tego wysokie platformy, mala torebke albo duza brazowa torbe w stylu doktora.
English: This outfit has great colours,putting the feathers at the collar was a good idea and the colour goes well with the shorts. Green and orange don't usually go well together if you ask me but in this they look perfect.

Polski:W tym zestawie podobaja mi sie kolory, zestawienie pior na kolnierzyku byl fajnym pomyslem, caly outfit pasuje do siebie kolorystycznie. Ja nie lubie zestawienia zielonego z pomaranczowym ale tu mi sie baardzo podoba.
English: The shorts are very pretty,I could wear them all the time if I could,the t-shirt doesn't really appeal to me.The golden buttons on the shorts go together well too.

Polski: Podobaja mi sie spodenki,moglabym nosic je caly czas, ale nie podoba mi sie ta bluzka, tak jakos mi tu nie pasuje. Fajne sa te zlote guziki na spodenkach.
English: Once again the colours are very well put together,the lime cardigan is looking well with the blouse,which has a lovely flower print.Shorts have a gorgeous plum colour

Polski: Jeszcze raz podobaja mi sie tu te kolory. Kardigan ma piekny limonkowy kolor i te szorty.. Ah
English: I don't know if its either a dress or a  denim looking skirt with a lace-like blouse,but I go for the dress.The lace top looks very feminine and pretty,the denim looking bottom gives it a flowy a tiny bit edgy look.

Polski: Nie mam pojecia czy to jest sukienka czy bluzka z spudnica. Powiedzmy ze to sukienka. Top wyglada mega kobieco i slodko, wydaje mi sie ze jeansowo wygladajacy dol dodaje calosci lekkiego pazura
English: A rainforest inspired dress?The patterns remind me of pictures of rain forests,the yellow belt is a nice accessory.The bracelet matches the dress,I think it looks very nice.

Polski: Sukienka inspirowana lasem tropikalnym? Podoba mi sie ten zolty pasek, bransoletka tez pasuje do calosci. Mysle ze wyglada to ... ladnie.
English:  A loose sweater is perfect for cool evenings in the summer,this one is very girly in a classical colour.
The studded shorts also give edge to the outfit,just so it wouldn't be too girly.Cute.

Polski: Luzny sweter jest swietny na zimne wieczory w lecie, ten jest dosyc dziewczecy. Spodenki z cwiekami tez mi sie podobaja.
English: I was always a big fan of skirts,this skirt is pretty but a bit too short,the lace t-shirt is very pretty too which to me gives the look a feminine accent.The brown belt would go well with a backpack or a purse in the same colour.

Polski: Zawsze bylam fanka wielkich spudnic i ciesze sie ze robia swoj wielki comeback. Kolor tej spudnicy strasznie mi sie podoba. Fajna jest tez ta bluzka ale mi bardziej by pasowala do jeansow.
English: Denim shirt,hmm...I never worn a denim shirt but I think it looks the best in summer,you can wear it unbuttoned or buttoned and it will still look great.The 'Aladin' pants are reminding me of pj's,but I have worn pants like this,and I must say they are quite comfortable.

Polski: Nie jestem przekonana do jeansowych koszul, moze dlatego ze nigdy takiej nie mialam. Alladynki przypominaja mi pizame, ale mam takie mi musze powiedzec ze sa dosyc wygodne.
English: And the last outfit is a mixture of greens,mints,oranges and blacks.Mint hoodie gives the outfit a sporty look, Again 'rainforest' themed shorts,with hints of yellow and orange.I think the black t-shirt was a good finishing to the whole look.

Polski: Mietowy, zielony,brazowy i czarny. Hmmm. Ten zestaw jest bardziej sportowy. nie poweim wiecej poprostu mi sie podoba :P

English: So this is all for today,I think.
Thank You for reading,I really appreciate it,
I would love to see some comments :)It gives me motivation to write more and more,
and it helps me to express myself. I'm planning to do a little photo shoot tomorrow,I don't know if it will
work out or not.If it does I will post pictures in the next post,it will contain outfits which I put together.
But we will see.

Polski: Wiec, to wszystko na dzisiaj, chyba.
Dziekuje za to ze czytacie, naprawde jestem wdzieczna.
Chchialabym zobaczyc troche komentarzy, daja mi motywacje zeby pisac wiecej. Planuje zorbic jutro mala sesyjke wiec moze wstawie tu troche zdjec, ale jeszcze nie jestem pewna.
Zobaczy sie.

                                                                                  Weronica...

I do not own any copyrights for the photos :)

You Might Also Like

0 comments

Thank you for lovely comments. I really appreciate them, have a nice day! :)