A New Beginning...

Sunday, March 11, 2012

English: So as you probably read in the 'About Me' section I'm Weronica.
I set this blog up because I love fashion. On this blog you will find pretty much everything, I will post things I like,campaigns etc. I will show you my designs,and me trying to 'copy' the looks from the catwalks,that is make up and maybe clothes,we will see...And pictures that inspire me.I didn't set up a blog before because I cared too much what people would say,and I bet in couple of days people from my school will find out about this site,but hey,I don't care...I think. Some people are really cruel,but what harm is it to them,it's just me following my dreams.I'm not perfect,I know,but who is?If the world was full of perfect people it would be boring.If I was meant to pick one word describing me,it would be bubbly.And even thought this post might not show it,the pictures and next posts will.I'm only new to this so I might not be the best in writing,but hopefully I will learn.I am going to try to write everyday.So...I hope you will like my blog.

Polski: Wiec jak pewnie przeczytalyscie w sekcji 'O mnie' jestem Weronika.
Zalorzylam tego bloga bo kocham mode. Na tym blogu znajdziecie prawie wszystko, bede pisala o rzeczach ktore lubie i ktore mi sie podobaja. Kampanie reklamowe slawnych domow mody itp. Bede wam tez pokazywac moje wlasne projekty, i czasem bede probowala odtworzyc stylizacje z wybiegow. Make up i ciuchy. I zdjecia ktore mnie inspiruja. Nie zakaladalam bloga wczesniej bo za bardzo przejmowalam sie co ludzie z mojego malego miasteczka pomysla. I zalorze sie ze za pare dni cala szkola sie o tym wszystkim dowie no ale. Szczerze mowiac, nie obchodzi mnie to... Chyba.
Niektorzy sa mega okrutni, no ale co ja im robie? Ja tylko marze o czyms innym niz przecietny nastolatek z mojej okolicy. Nie jestem doskonala, wiem. Ale kto jest? Jesli swiat bylby pelny doskonalych ludzi bylo by nudno. Jesli mialabym uzyc jednego slowa zeby sie opisac, pewnie wybralabym szalona. I moze ten post tego nie pokazuje to bedziecie mieli szanse mnie poznac bardziej z kazdym postem. Nie pisze najlepiej ale z czasem bede sie uczyc. Bede prubowala pisac troche kazdego dnia. Wiec mam nadzieje ze spodoba sie wam moj blog.
                                                                            
                                                                                   Weronica...

You Might Also Like

1 comments

Thank you for lovely comments. I really appreciate them, have a nice day! :)