Eng: Wow,I haven't written for a while,I've been busy keeping up with the school work,because as always I didn't pay attention in class because I was busy designing brooches.Talking about jewelry, I was looking thought eBay and I came across some necklaces,I like them because there is so much going on,on them that it makes them unique and interesting in a way.I would call them a collage of junk that can be found everywhere. Unfortunately for me my mom always throws out things we don't need,but I have a small box I  keep some small things in like beads or single earrings.I definitely will do some of those by myself,it looks fun,ha ha.I seen some small keys for sale on eBay so I was thinking about an Alice In Wonderland inspired
necklace. I also saw some beautiful lockets,I love lockets and wear one everyday.I have herbs inside it.
I think lockets are the best pieces of jewelry,it looks nice and it keeps memories.
I believe family and friends are one of the best things we have in our lives,so why not keep them close when we are far away?It may sound weird but still.. :)I will post some pictures of the lockets I found on eBay also.
And,so here are some of the necklaces I personally like the most,but there are loads of them on eBay,and the good thing is they are around 20.00 euro so they are quite cheap,but you can make it yourself for free.

Pol: Wow, nie pisalam juz troche, bylam troche zajeta szkola, nadrabialam zaleglosci, bo oczywiscie, jak zwykle nie slucham na lekcjach bo akurat teraz bylam zajeta projektowaniem broszek. Mowiac o bizuterii, szperalam w eBay'u i natknelam sie na te lancuszki. Podobaja mi sie bo tyle sie na nich dzieje i przez to sa takie, unikalne. Ja nazwalabym je kolaz 'smieci' ktore mozna znalesc w szafkach w domu. Niestety dla mnie moja mam zawsze wyrzuca rzeczy ktorych nie potrzebujemy, ale mam takie male pudeleczko pod lozkiem w ktorym takie drobiazgi trzymam. Napewno zrobie taki lancuszek sama, wyglada na dobra zabawe. Widzialam tyci klucze na eBay i pomyslalam o lancuszku inspirowanym Alicja w Krainie Czarow. Widzialam tez piekne medaliki w ktorych mozna trzymac zdjecia albo jakies suszone kwiatki. Ja mam jeden i nosze go codziennie, w moim jest lawenda i vebrena. Ja sadze ze rodzina i przyjaciele to najwazniejsze osoby w naszym zyciu wiec czego nie trzymac zdjecia np. mamy? Dodam wszystkie fotki, raczej te ktore akurat mi sie podobaja. Jest ich miliony na eBay'u i dobre jest to ze sa po 20.00 euro, ale po co wydawac kase jak mozna zrobic to samemu za darmo?

 








                                                                                             Weronica...

I dont own any copyrights :)